دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه و متحد ولادیمیر پوتین باردیگر تأکید کرد که اوکراین بخشی از روسیه است و در ادامه، مذاکرات صلح با رهبری کنونی اوکراین را رد کرد. دیمیتری مدودف که درگذشته رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر روسیه هم بوده، در سخنرانی خودش در جنوب روسیه گفت که روسیه عملیات نظامی خود را تا […]

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه و متحد ولادیمیر پوتین باردیگر تأکید کرد که اوکراین بخشی از روسیه است و در ادامه، مذاکرات صلح با رهبری کنونی اوکراین را رد کرد.

دیمیتری مدودف که درگذشته رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر روسیه هم بوده، در سخنرانی خودش در جنوب روسیه گفت که روسیه عملیات نظامی خود را تا زمانی‌که طرف مقابل تسلیم شود، ادامه خواهد داد.

مدودف گفت‌وگوهای صلح با رهبری کنونی اوکراین به رهبری ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین را رد کرد و گفت هر دولت آینده اوکراین که خواهان گفت‌وگو باشد، باید آنچه را که او «واقعیت‌های جدید میدانی» می‌خواند، به‌رسمیت بشناسد.

مدودف که نیروهای ویژه و مستشاران نظامی ایالات متحده را به جنگ علیه روسیه متهم کرد و در اظهارنظری در مورد روابط شرق و غرب گفت که مناسبات میان مسکو و واشنگتن بدتر از بحران موشکی کوبا در سال ۱۹۶۲ شده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv