کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا در دیدار با اولاف شولتس، نخست‌وزیر آلمان، در مورد مسائل مربوط به بودجه ایالات متحده برای کمک به اوکراین و آخرین تحولات درآسیا گفت‌وگو کرد. در بیانیه کاخ سفید آمده‌است که بایدن و شولتس حمایت قاطع خود از اوکراین را مجدداً اعلام کردند. رئیس‌جمهورامریکا از […]

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا در دیدار با اولاف شولتس، نخست‌وزیر آلمان، در مورد مسائل مربوط به بودجه ایالات متحده برای کمک به اوکراین و آخرین تحولات درآسیا گفت‌وگو کرد.

در بیانیه کاخ سفید آمده‌است که بایدن و شولتس حمایت قاطع خود از اوکراین را مجدداً اعلام کردند. رئیس‌جمهورامریکا از کمک‌های مثال‌زدنی آلمان برای دفاع از اوکراین قدردانی کرد و نخست‌وزیر شولتس بر اهمیت حمایت مستمر ایالات متحده تأکید نمود.

به گزارش اسپوتنیک، دو طرف هم‌چنین در مورد برنامه‌های نشست آتی رهبران ناتو در واشنگتن گفت‌وگو کردند.

در این بیانیه آمده‌است که بایدن و شولتس درباره تلاش‌ها برای جلوگیری از تشدید تنش منطقه‌ای به‌دلیل جنگ غزه و نیاز به حفاظت از غیرنظامیان گفت‌وگو کردند.

دو طرف هم‌چنین در مورد تعیین شرایط برای “صلح پایدار” برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها، که شامل ایجاد یک «کشور فلسطینی با تضمین امنیت اسرائیل است»، تبادل‌نظر کردند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv