رهبر کوریای شمالی در جریان بازدید از آموزش میدانی سربازان ارتش این کشور در یک پایگاه بزرگ عملیات نظامی در غرب کوریای شمالی، شخصاً به هدایت و نظارت تمرین‌های آن‌ها پرداخت. کیم در این دیدار به فرماندهان ارتش کوریای شمالی دستور داد تا بر شدت تمرین‌های نظامی افزوده و قابلیت‌های رزمی خود را به نحوی […]

رهبر کوریای شمالی در جریان بازدید از آموزش میدانی سربازان ارتش این کشور در یک پایگاه بزرگ عملیات نظامی در غرب کوریای شمالی، شخصاً به هدایت و نظارت تمرین‌های آن‌ها پرداخت.

کیم در این دیدار به فرماندهان ارتش کوریای شمالی دستور داد تا بر شدت تمرین‌های نظامی افزوده و قابلیت‌های رزمی خود را به نحوی افزایش دهند که کوچک‌ترین تلاش دشمن برای شعله‌ور کردن جنگ را با نیرویی عظیم در نطفه در هم شکسته و مهار کنند.

رهبر کوریای شمالی در این دیدار با اشاره به الزامات جدیدی که ناشی از شرایط نوین حاکم بر شبه‌جزیره کوریای است، تاکید کرد: ارتش کوریای شمالی باید دوره تازه‌ای از تشدید آمادگی‌های رزمی را در راستای این الزامات جدید، آغاز کند.

این دیدار پس از آن صورت می‌گیرد که کوریای جنوبی و ایالات متحده رزمایش سالانه ترکیبی «سپر آزادی» خود را آغاز کرده‌اند.

وزارت دفاع کوریای شمالی روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای با انتقاد از رزمایش سالانه ترکیبی «سپر آزادی»، تاکید کرد: «واشنگتن و سئول بار دیگر رزمایش مشترک تحریک‌آمیز گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند که بر تشنج اوضاع در شبه جزیره کوریای دامن زده و وضعیت این منطقه را بیش از پیش غیرقابل پیش‌بینی کرده است».

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv