کیم جونگ-اون، رهبر کوریای شمالی پایان دوره توقف آزمایش های هسته ای و آزمایش‌ موشک های بالستیک قاره پیما در این کشور را اعلام کرده و وعده داده است که در مقابل آمریکا، اقدامی حیرت انگیز را به اجرا خواهد گذاشت. بر اساس بیانیه منتشر شده توسط خبرگزاری رسمی کره شمالی، آقای کیم پس از […]

کیم جونگ-اون، رهبر کوریای شمالی پایان دوره توقف آزمایش های هسته ای و آزمایش‌ موشک های بالستیک قاره پیما در این کشور را اعلام کرده و وعده داده است که در مقابل آمریکا، اقدامی حیرت انگیز را به اجرا خواهد گذاشت.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط خبرگزاری رسمی کره شمالی، آقای کیم پس از پایان نشست علنی چهار روزه کمیته مرکزی حزب کارگر که حزب حاکم در این کشور محسوب می‌شود، اعلام کرده است که دلیلی وجود ندارد که کره شمالی خود را به توقف آزمایش های هسته ای و آزمایش موشک های بالستیک قاره پیما پایبند بداند. او افزوده است که جهان در آینده ای نزدیک شاهد رونمایی از یکی دیگر از سلاح استراتژیک جدید این کشور خواهد بود. آقای کیم همچنان با با بیان این که کوریای شمالی هرگز کرامت خود را نمی فروشد، وعده داده است که با اقدامی حیرت انگیز آمریکا را مجبور به پرداخت هزینه دردی کند که از اثر تحریم های خود، بر مردم کوریای شمالی تحمیل کرده است.