چند مقام ارشد آمریکایی مدعی شده اند که آژانس های اطلاعاتی آمریکا پس از انتخابات هشتم نوامبر به اسنادی مبنی بر دخالت دولت روسیه در هک ایمیل های کمیته ملی حزب دمکرات دست یافتند و اقدامات مقابله جویانه اخیر واشنگتن به پشتوانه همین اسناد بوده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، سه منبع آگاه ارشد آمریکایی […]

چند مقام ارشد آمریکایی مدعی شده اند که آژانس های اطلاعاتی آمریکا پس از انتخابات هشتم نوامبر به اسنادی مبنی بر دخالت دولت روسیه در هک ایمیل های کمیته ملی حزب دمکرات دست یافتند و اقدامات مقابله جویانه اخیر واشنگتن به پشتوانه همین اسناد بوده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سه منبع آگاه ارشد آمریکایی که نامی از آنها برده نشده مدعی است که، اقدام واشنگتن به اخراج دیپلمات های روسی از آمریکا به پشتوانه مدارک موثقی صورت گرفته است که نشان می دهد هکر های روسی با هک ایمیل های کمیته ملی حزب دمکرات، آنها را برای انتشار در اختیار پایگاه اینترنتی افشاگر ویکی لیکس قرار داده بود. اما سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اخیرا با تقبیح اقدامات دولت آمریکا در اخراج دیپلمات های روسیه و تعطیلی مجتمع های دیپلماتیک این کشور، گفته بود که واشنگتن می تواند در صورتی که مدرکی درباره ادعای دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا در اختیار داشته باشد، آن را ارایه دهد.