ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو هیچ پیشنهادی از پاریس برای مبارزه با تروریسم بین‌المللی دریافت نکرده‌است. زاخارووا در نشست خبری در این‌باره گفت که وزارت خارجه روسیه تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی طرف فرانسوی در چارچوب مبارزه با تروریسم بین‌المللی دریافت نکرده‌است. امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه اخیرا مدعی شده بود […]

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو هیچ پیشنهادی از پاریس برای مبارزه با تروریسم بین‌المللی دریافت نکرده‌است.

زاخارووا در نشست خبری در این‌باره گفت که وزارت خارجه روسیه تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی طرف فرانسوی در چارچوب مبارزه با تروریسم بین‌المللی دریافت نکرده‌است.

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه اخیرا مدعی شده بود که به روسیه پیشنهادی مبنی بر تقویت همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم ارسال کرده‌است.

زاخارووا در ادامه گفت که اگر فرانسه می‌خواهد با تروریسم مقابله کند باید ارسال تسلیحات به اوکراین را متوقف کند.

حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار روز جمعه در سالن کنسرت کروکاس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۳۷ تن و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، اوکراین را مظنون هم‌دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می‌داند؛ اما در حال حاضر به‌دنبال پیدا کردن کسی است که دستور این کار را داده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv