روسیه نشست اخیر درباره اوکراین که در داووس، سوئیس برگزار شد را شکستی برای غرب و حامیان مالی آن دانست. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یک بیانیه اعلام کرد که چهارمین دور نشست درباره اوکراین در چارچوب کپنهاگ در داووس برگزار شد، نتایج آن جدا از تصاویر خانوادگی شرکت‌کنندگان و توافقی درباره احتمال […]

روسیه نشست اخیر درباره اوکراین که در داووس، سوئیس برگزار شد را شکستی برای غرب و حامیان مالی آن دانست.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یک بیانیه اعلام کرد که چهارمین دور نشست درباره اوکراین در چارچوب کپنهاگ در داووس برگزار شد، نتایج آن جدا از تصاویر خانوادگی شرکت‌کنندگان و توافقی درباره احتمال برگزاری نشست‌های جدید، جز شکستی برای کی‌یف و شرکای غربی آن نبوده‌است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان این‌که چنین نشستی برای سازش بحران اوکراین برعکس عمل می‌کند و موثر نخواهد بود، خاطرنشان کرد: «در ضمن، اختلاف‌نظرها بین کشورهای شرکت‌‎کننده در این نشست، عمیق است. اوکراین و غرب در دست‌یابی به گسترش کارزار ضد روسی یا تصویب یک سند نهایی شکست خورده‌اند».

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین گفت، بسیاری از کشورها فهمیده‌اند که پایان این جنگ در اوکراین در صورت تمرکز بر فرمول صلح ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری این کشور غیرممکن است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv