ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین ادعا کرد اطلاعات مربوط به ضدحمله این کشور در تابستان ۲۰۲۳ پیش از اجرا، به روسیه درز پیدا کرده بود و اکنون در حال آماده‌سازی چندین استراتژی مختلف است تا از وقوع مجدد آن جلوگیری کند. اگرچه ولودیمیر زلنسکی جزئیات دیگری را از درز اطلاعات ضدحمله اوکراین به روسیه ارائه نداد، […]

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین ادعا کرد اطلاعات مربوط به ضدحمله این کشور در تابستان ۲۰۲۳ پیش از اجرا، به روسیه درز پیدا کرده بود و اکنون در حال آماده‌سازی چندین استراتژی مختلف است تا از وقوع مجدد آن جلوگیری کند.

اگرچه ولودیمیر زلنسکی جزئیات دیگری را از درز اطلاعات ضدحمله اوکراین به روسیه ارائه نداد، اما متعاقباً دفتر او در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه تأیید کرد که رئیس‌جمهور اوکراین به روسیه جهت دست‌یابی به اطلاعات حساس برنامه‌ریزی‌‌شده نظامی اشاره می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا اوکراین تلاش دیگری برای ضدحمله در سال جاری خواهد داشت یا خیر، گفت: «ما برنامه‌ای داریم. برنامه‌ای روشن. به‌دلیل احتمال درز اطلاعاتی، چندین برنامه آماده‌سازی خواهند شد».

رئیس‌جمهور اوکراین در ادامه این نشست مطبوعاتی با اشاره به بن‌بست کمک‌های امریکا به اوکراین خاطرنشان کرد: «پیروزی اوکراین به حمایت‌های غربی بستگی دارد و امیدوارم ایالات متحده بسته مهم کمک‌های نظامی برای اوکراین را به تصویب برساند».

ولودیمیر زلنسکی هم‌چنین اذعان کرد: «تاکنون ۳۱ هزار سرباز اوکراینی در جنگ کشته شده‌اند. شکست اوکراین برای ما بسیار دشوار خواهد بود و آمار تلفات زیاد به شرکای ما و جهان غرب بستگی دارد».

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv