دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد غرب از این‌که تحریم‌ها علیه روسیه به این کشور ضربه نمی‌زند، رنج می‌برد. سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص  گفت که پوتین بی‌دلیل از خراب‌کاری احتمالی غرب صحبت نمی‌کند، بلکه وی اطلاعات خاص و دلیلی برای گفته‌هایش دارد. دیمیتری پسکوف در […]

دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد غرب از این‌که تحریم‌ها علیه روسیه به این کشور ضربه نمی‌زند، رنج می‌برد. سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص  گفت که پوتین بی‌دلیل از خراب‌کاری احتمالی غرب صحبت نمی‌کند، بلکه وی اطلاعات خاص و دلیلی برای گفته‌هایش دارد. دیمیتری پسکوف در ادامه اضافه کرد که روسیه باید حداکثر خون‌سردی خود را حفظ کند، زیرا فشار از طرف غرب ادامه خواهد داشت و آن‌ها از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند.

وزارت خزانه‌ داری امریکا (پنجشنبه، ۲۵ عقرب) با انتشار بیانیه‌ای تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال کرد. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده در این ارتباط اعلام کرد که واشنگتن ۳ کشتی و چند فرد را در فهرست تحریم‌های ضدروسیه قرار داده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv