وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ده‌ها هواپبمای بدون سرنشین اوکراینی بر فراز چهار منطقه از خاک این کشور خبر داد. وزارت دفاع روسیه، امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور ۴۷ هواپبمای بدون سرنشین اوکراینی را بر فراز ۴ منطقه سرنگون کرده‌است. طبق این بیانیه، سامانه‌های دفاع هوایی روسیه یک هواپبمای بدون […]

وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ده‌ها هواپبمای بدون سرنشین اوکراینی بر فراز چهار منطقه از خاک این کشور خبر داد. وزارت دفاع روسیه، امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور ۴۷ هواپبمای بدون سرنشین اوکراینی را بر فراز ۴ منطقه سرنگون کرده‌است.

طبق این بیانیه، سامانه‌های دفاع هوایی روسیه یک هواپبمای بدون سرنشین را در بلگورود، ۲ هواپبمای بدون سرنشین را در کورسک، ۳ هواپبمای بدون سرنشین را در ولوگوگراد و ۴۱ هواپبمای بدون سرنشین را در روستوف رهگیری و منهدم کردند.

ارتش اوکراین از هواپبمای بدون سرنشین‌های انتحاری برای حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی، از جمله ساختمان‌ها مسکونی و بیمارستان‌ها در روسیه استفاده می‌کند.

مقامات روسیه می‌گویند اوکراین از این پهپادها برای حملات تروریستی استفاده می‌کند، در حالی که حامیان غربی آن چشم خود را روی تاکتیک‌های کی‌یف بسته‌اند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv