سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره جنجال اخیر درباره قصد روسیه برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا اعلام کرد که تماس بین روسیه و امریکا درباره مسأله سلاح‌های هسته‌ای در فضا کاملاً بی‌ثمر بود. وی همچنین افزود که روسیه تصمیم ندارد از پیمان فضایی خارج شود. روسیه منتظر تغییر در سیاست ایالات متحده […]

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره جنجال اخیر درباره قصد روسیه برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا اعلام کرد که تماس بین روسیه و امریکا درباره مسأله سلاح‌های هسته‌ای در فضا کاملاً بی‌ثمر بود.

وی همچنین افزود که روسیه تصمیم ندارد از پیمان فضایی خارج شود. روسیه منتظر تغییر در سیاست ایالات متحده برای از سرگیری گفت‌وگوها درباره ثبات راهبردی است.

این مقام ارشد در ادامه گفت: «امریکا، روسیه را به طرح استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا متهم می‌کند، اما هیچ مدرکی ارائه نکرده‌است».

هفته پیش روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا در حاشیه نشست امنیتی مونیخ از «وانگ یی» وزیر خارجه چین و «سوبرهمانیام جایشانکار» وزیر خارجه هند خواست تا از سران کشورهای خود بخواهند ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را از برنامه‌هایش برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا منصرف کنند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv