سفیر روسیه در امریکا می‌گوید غرب هرآن‌چه در توان داشت برای به دست نیامدن صلح به‌کار برد و اوکراین را به یک صحنه ضدروس مبدل ساخت. آناتولی آنتونوف در مصاحبه با نشریه امریکایی «نیوزویک» و در آستانه دومین سالگرد جنگ اوکراین اظهار داشت: نروسیه طی مدت ۲ سال به‌دنبال کسب توافق صلح بوده و این […]

سفیر روسیه در امریکا می‌گوید غرب هرآن‌چه در توان داشت برای به دست نیامدن صلح به‌کار برد و اوکراین را به یک صحنه ضدروس مبدل ساخت.

آناتولی آنتونوف در مصاحبه با نشریه امریکایی «نیوزویک» و در آستانه دومین سالگرد جنگ اوکراین اظهار داشت: نروسیه طی مدت ۲ سال به‌دنبال کسب توافق صلح بوده و این امر سرانجام رخ خواهد داد».

آنتونوف با دفاع از «عملیات ویژه نظامی» مسکو، آغاز این عملیات را متوجه مداخلات طرف غربی در اوکراین از زمان استقلال این کشور از سال ۱۹۹۱ میلادی و تحریکات نظامی کی‌یف از سال ۲۰۱۴ بدین سو ارزیابی کرد.

سفیر روسیه در امریکا درباره چشم‌انداز صلح و آنچه که طی ۲ سال گذشته در این زمینه رخ داده گفت: «پس از شروع عملیات ویژه نظامی روسیه، در بهار سال ۲۰۲۲ روند مذاکرات صلح در استانبول ترکیه آغاز شد که می‌توانست به عنوان یک راه حل سیاسی بر این بحران، نتیجه دهد؛ اما با فشار طرف‌های سوم که علاقه‌مند به یک توافق دیپلماتیک نبودند، صلح حاصل نشد».

آنتونوف به صراحت گفت: «غربی‌ها دست به هر اقدامی زدند تا اوکراین را از استقلال محروم و آنرا به یک صحنه ضد روسیه بدل سازند».

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv