وزیر خارجه سوییس تأکید کرد که روسیه یکی از طرف‌های مستقیم است و بدون مشارکت مسکو در گفت‌وگوهای صلح، هیچ صلحی در اوکراین برقرار نخواهد شد. ایگنازیو کاسیس وزیر خارجه سویس در حاشیه نشست با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت که ماهیت اصلی این نشست درباره شرایط برگزاری اجلاس صلح در اوکراین بود که […]

وزیر خارجه سوییس تأکید کرد که روسیه یکی از طرف‌های مستقیم است و بدون مشارکت مسکو در گفت‌وگوهای صلح، هیچ صلحی در اوکراین برقرار نخواهد شد.

ایگنازیو کاسیس وزیر خارجه سویس در حاشیه نشست با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت که ماهیت اصلی این نشست درباره شرایط برگزاری اجلاس صلح در اوکراین بود که در حال حاضر گفت‌وگو درباره آن با شُرکا و طرف‌های اصلی مانند روسیه در جریان است.

کاسیس توضیح داد که بدون روسیه هیچ گونه راه‌حل صلحی وجود نخواهد داشت و تأکید کرد که روسیه محور اصلی آن چیزی است که هم‌اکنون در حال رخ‌دادن است و طرف مستقیم این جدال است.

وزیر خارجه سویس دیدار با وزیر خارجه روسیه را ایجاد گفت‌وگو با هدف پیگیری راه‌حل صلح توصیف کرد.

به نوشته اسپوتنیک، روسیه بارها آمادگی خود برای آغاز گفت‌وگوهای صلح با اوکراین را تکرار کرده، اما مقامات کی‌یف این گفت‌وگوها را در سطح قانونی ممنوع اعلام کرده‌است.

کرملین همچنین تأکید کرده که در حال حاضر هیچ پیش‌شرطی برای حرکت به سمت صلح وجود ندارد، گرچه رسیدن به اهداف «عملیات نظامی ویژه» همچنان از اولویت‌های مسکو است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv