وزارت خارجه عراق اعلام کرده است، بغداد در اعتراض به حملات هوایی اخیر آمریکا به بخش های نظامی عراق به سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان شکایت خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری ایسنا، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرده است که بغداد دو شکایت نامه‌ جداگانه درباره حمله اخیر آمریکا به شورای […]

وزارت خارجه عراق اعلام کرده است، بغداد در اعتراض به حملات هوایی اخیر آمریکا به بخش های نظامی عراق به سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان شکایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرده است که بغداد دو شکایت نامه‌ جداگانه درباره حمله اخیر آمریکا به شورای امینت و دبیرکل سازمان ملل ارایه خواهد کرد. این وزارت، نقض حاکمیت عراق توسط نیروهای آمریکا را که پایگاه های ارتش، پولیس و حشد شعبی را بمباران کردند، محکوم و اعلام کرده است. در این بیانیه آمده است، نیروهای آمریکایی فرودگاه مدنی درحال ساخت کربلا را هدف قرار دادند؛ شهری که در میان ملت عراق مقدس و محترم است و در اثر این حمله تعدادی از غیرنظامیان کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند و علاوه بر آن، این حمله خسارت های مادی نیز برجای گذاشته است.