دولت عربستان سعودی اعلام کرده به هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا موقتا ورود افراد به این کشور را برای حج عمره و دیدار از مسجد النبی درمدینه تعلیق کرده است. در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است که همچنین ورود افراد با ویزای سیاحتی از کشو‌رهایی که درگیر شیوع ویروس کرونا است موقتا ممنوع […]

دولت عربستان سعودی اعلام کرده به هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا موقتا ورود افراد به این کشور را برای حج عمره و دیدار از مسجد النبی درمدینه تعلیق کرده است.

در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است که همچنین ورود افراد با ویزای سیاحتی از کشو‌رهایی که درگیر شیوع ویروس کرونا است موقتا ممنوع شده است. این در حالیست که آمار مبتلایان به ویروس کرونا به تازگی در ایتالیا و ایران افزایش یافته و این بیماری تاکنون در چین هفتاد و هشت هزار و چهارصد و نود و هفت تن را مبتلا و جان دوهزار و هفتصد و چهل و هفت تن دیگر را گرفته است. آلودگی به این ویروس در بیش از چهل کشور دیگر نیز تایید شده است. از سویی دیگر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، مایک پنس، معاون خود را مسوول مقابله با گسترش ویروس کرونا گماشته و خطر این ویروس برای مردم آمریکا را خیلی ضعیف دانسته است.