قطر فهرست جدید تروریزم که توسط چهار کشور عربی اعلام شده و اسامی مندرج در آن با دوحه مرتبط دانسته شده است، را “شگفت انگیز و ناامیدکننده” خوانده و گفته است تا آنجا که ممکن بوده با تروریزم مقابله کرده است. مدیر دفتر ارتباطات حکومت قطر در پاسخ کتبی خود به خبرگزاری رویترز در این […]

قطر فهرست جدید تروریزم که توسط چهار کشور عربی اعلام شده و اسامی مندرج در آن با دوحه مرتبط دانسته شده است، را “شگفت انگیز و ناامیدکننده” خوانده و گفته است تا آنجا که ممکن بوده با تروریزم مقابله کرده است.

مدیر دفتر ارتباطات حکومت قطر در پاسخ کتبی خود به خبرگزاری رویترز در این مورد گفته است که، این فهرست شواهد دیگری را ارایه می‌ کند که کشورهای تحریم کننده به مبارزه با تروریزم پایبند نیستند. درحالیکه دوحه به منظور باقی ماندن در خط مقدم مبارزه علیه تروریزم و منابع مالی گروه‌ های تروریستی، پیوسته قوانین ضد تروریزم خود را بازبینی می ‌کند. عربستان سعودی، مصر، امارات متحد عربی و بحرین که با قطر قطع رابطه کرده ‌اند، روز گذشته با انتشار بیانیه ‌ای مشترک اعلام کردند اسامی هژده فرد و گروه مرتبط با دوحه را به فهرست تروریزم خود اضافه کرده‌ اند.