سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد که حمایت‌های غرب از کی‌یف جست‌وجوی راه‌های حل‌وفصل مسالمت‌آمیز بحران در اوکراین را پیچیده کرده‌است. کی‌یف به‌طور عمد به اهداف غیرنظامی حمله می‌کند.  سرگئی لاوروف افزود که کی‌یف برخی از سلاح‌های غربی را در بازار سیاه دوباره می‌فروشد. تصور این‌که پایتخت‌‌های غربی از این موضو ع بی‌خبر باشند، سخت است. […]

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد که حمایت‌های غرب از کی‌یف جست‌وجوی راه‌های حل‌وفصل مسالمت‌آمیز بحران در اوکراین را پیچیده کرده‌است.

کی‌یف به‌طور عمد به اهداف غیرنظامی حمله می‌کند.  سرگئی لاوروف افزود که کی‌یف برخی از سلاح‌های غربی را در بازار سیاه دوباره می‌فروشد.

تصور این‌که پایتخت‌‌های غربی از این موضو ع بی‌خبر باشند، سخت است. اگر کی‌یف دست از ستیز بردارد، جان صدها هزار نفر که اوکراین سعی دارد آن‌ها را جمع کرده و بفرستد تا برای منافع غرب بمیرند، نجات خواهد یافت.

این مقام روسیه اضافه کرد: «فرمول صلح زلنسکی راهیست به ناکجاآباد. هرچه امریکا و اتحادیه اروپا زودتر متوجه این موضوع شوند، بهتر است». لاوروف افزود: «روسیه آماده مذاکره در مورد اوکراین است؛ اما نه در مورد چگونگی حفظ سران فعلی کی‌یف در قدرت».

وزیر خارجه روسیه سپس اتهامات درباره قصد روسیه برای حمله به دیگر کشورها را داستان‌هایی برای اخاذی از سایر کشورها با هدف کمک به اوکراین توصیف کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv