وزیر خارجه روسیه اعلام کرد رئیس‌جمهور فرانسه در تلاش است تا امریکا و هم‌چنین اعضای ناتو را نسبت به اعزام نیروهای غربی به اوکراین راضی کند. اظهارات ماه گذشته «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه مبنی بر اعزام احتمالی نیروهای ناتو به اوکراین تا حدی جنجال‌برانگیز شد که انتقادات مقامات در کشورهای مختلف را به‌دنبال داشت. سرگئی […]

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد رئیس‌جمهور فرانسه در تلاش است تا امریکا و هم‌چنین اعضای ناتو را نسبت به اعزام نیروهای غربی به اوکراین راضی کند.

اظهارات ماه گذشته «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه مبنی بر اعزام احتمالی نیروهای ناتو به اوکراین تا حدی جنجال‌برانگیز شد که انتقادات مقامات در کشورهای مختلف را به‌دنبال داشت.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مستندی به مناسبت بیست‌و‌پنجمین سالگرد تهاجم ناتو به یوگسلاوی بیان کرد: «اظهارات ماکرون درباره اعزام نیروهای ناتو به اوکراین دیگر به خودمختاری استراتژیک مربوط نمی‌شود بلکه او می‌خواهد ایالات متحده و اعضای ناتو را درخصوص این مسأله راضی کند».

وی تاکید کرد: «رهبران کنونی اروپایی منافع ملی را یک اولویت تلقی نمی‌کنند. ارپا تماما مطیع ایالات متحده شده است. هیچ استقلالی وجود ندارد».

لاوروف با اشاره به نقش اتحادیه اروپا افزود: «اتحادیه اروپا یک «سازمان نزاع» است که در آن طرح‌ها و دسیسه‌های سیاسی شخصی بر منافع ملی مردم و دولت‌ها اولویت دارد».

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv