در پی آزمایش موشکی پیونگ ‌یانگ، وزارت دفاع کوریای شمالی، امریکا و کوریای جنوبی را به آماده شدن برای «جنگ هسته‌ای» متهم کرده و هشدار داد که هرگونه استفاده از زور علیه پیونگ ‌یانگ با پاسخی پیش‌گیرانه و ویران‌گر مواجه خواهد شد. بیانیه این وزارتخانه پس از شلیک آزمایشی یک موشک بالستیک توسط پیونگ‌ یانگ […]

در پی آزمایش موشکی پیونگ ‌یانگ، وزارت دفاع کوریای شمالی، امریکا و کوریای جنوبی را به آماده شدن برای «جنگ هسته‌ای» متهم کرده و هشدار داد که هرگونه استفاده از زور علیه پیونگ ‌یانگ با پاسخی پیش‌گیرانه و ویران‌گر مواجه خواهد شد.

بیانیه این وزارتخانه پس از شلیک آزمایشی یک موشک بالستیک توسط پیونگ‌ یانگ منتشر شد. به گفته گارد ساحلی ژاپن، این موشک روز (یک‌شنبه، ۲۶ قوس) در سواحل شرقی کوریای شمالی پرتاب شد و ۲۰ دقیقه پس از انفجار در دریا سقوط کرد.

بیانیه این وزارتخانه همچنین ورود ناو یواس‌اس میسوری (زیردریایی اتمی) به کوریای جنوبی را در روز (یک‌شنبه، ۲۶ قوس) محکوم کرده و مانورهای نظامی توسط نیروهای امریکایی و کوریای جنوبی را اعلام آشکار رویارویی هسته‌ای توصیف کرد.

در پایان بیانیه وزارت دفاع کوریای شمالی آمده است: هرگونه تلاش قدرت‌های متخاصم برای توسل به زور علیه جمهوری دموکراتیک خلق کوریا با واکنشی پیش‌گیرانه و ویران‌گر مواجه خواهد شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv