ولادیمیر پوتین بار دیگر در سخنانی شدیداللحن در آستانه کمپین انتخابات ریاست جمهوری روسیه، غرب را مورد انتقاد قرار داد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه (سه‌شنبه، ۷ قوس) ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی را به تلاش برای تجزیه و غارت کشورش متهم کرده و گفت که ارتش روسیه برای آزادی نه فقط روسیه، بلکه کل […]

ولادیمیر پوتین بار دیگر در سخنانی شدیداللحن در آستانه کمپین انتخابات ریاست جمهوری روسیه، غرب را مورد انتقاد قرار داد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه (سه‌شنبه، ۷ قوس) ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی را به تلاش برای تجزیه و غارت کشورش متهم کرده و گفت که ارتش روسیه برای آزادی نه فقط روسیه، بلکه کل جهان می‌جنگد.

پوتین به شرکت‌کنندگان در نشستی که توسط کلیسای ارتدوکس روسیه سازماندهی شده بود، گفت که آن‌ها از امنیت و رفاه مردم خود دفاع می‌کنند، بالاترین حق تاریخی برای روسیه بودن یک قدرت قوی، مستقل و متمدن است. او آن‌چه را که «روس‌هراسی» غربی نامید، مورد انتقاد قرار داد و چنین کشورهایی را متهم کرد که به دنبال کاشتن «بذر نزاع» هستند.

وی همچنین قول داد که از هرگونه مداخله خارجی و تحریکات با هدف ایجاد درگیری‌های بین‌قومی یا بین‌مذهبی به‌عنوان اقدامات تهاجمی علیه کشور جلوگیری کند.

کلیسای ارتدوکس روسیه از حامیان سرسخت جنگ روسیه در اوکراین است و رهبر آن روز (سه‌شنبه، ۷ قوس) دعا کرد که پوتین بتواند برای خدمت در راستای منافع روسیه و مردمش، به کار خود ادامه دهد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv