یکی از متحدان ارشد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به انگلیس هشدار داد که مستقر کردن نظامیان در اوکراین به منزله اعلام جنگ علیه روسیه است. دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه که در گذشته نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور روسیه هم بوده، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس همزمان با ورود ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس به کی‌یف […]

یکی از متحدان ارشد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به انگلیس هشدار داد که مستقر کردن نظامیان در اوکراین به منزله اعلام جنگ علیه روسیه است.

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه که در گذشته نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور روسیه هم بوده، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس همزمان با ورود ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس به کی‌یف و اعلام یک بسته مالی بزرگ برای اوکراین، به این کشور هشدار داد.

مدودف نوشت: ریشی سوناک نخست‌وزیر بریتانیا برای امضای توافقنامه تاریخی بریتانیا و اوکراین در زمینه همکاری امنیتی وارد کی‌یف شده‌است. اگر نمایندگان بریتانیا در مرکز کی‌یف با مهمات خوشه‌ای بمباران شوند، افکار عمومی غربی چه می‌گویند، درست به همان شکل که در مورد غیرنظامیان بی‌گناه ما در بلگورود اتفاق افتاد.

مدودف سپس به انگلیس در مورد استقرار احتمالی یک گروه نظامی در اوکراین هشدار داد.

رئیس‌جمهور پیشین روسیه نوشت: امیدوارم که دشمنان سرسخت ما، بریتانیای گستاخ و خیره‌سر، درک کنند که استقرار رسمی نیروهایشان در اوکراین به معنای اعلام جنگ علیه کشور ما خواهد بود.

انگلیس اخیراً اعلام کرده که حدود ۳.۲ میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین ارائه خواهد کرد که بزرگ‌ترین تعهد سالانه این کشور از زمان حمله روسیه به اوکراین تقریبا دو سال پیش است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv