مقام‌های ارشد اطلاعاتی امریکا ضمن درخواست تصویب لایحه‌ی کمک نظامی به اوکراین هشدار دادند که بدون کمک‌های واشنگتن، این کشور مجبور به عقب‌نشینی در میدان نبرد با روسیه خواهد شد. روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از جلسه دیشب مقام‌های اطلاعاتی در سنای امریکا نوشت:«پیش‌بینی می‌شود که ادامه تأخیر در کمک‌ ایالات متحده به اوکراین منجر […]

مقام‌های ارشد اطلاعاتی امریکا ضمن درخواست تصویب لایحه‌ی کمک نظامی به اوکراین هشدار دادند که بدون کمک‌های واشنگتن، این کشور مجبور به عقب‌نشینی در میدان نبرد با روسیه خواهد شد. روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از جلسه دیشب مقام‌های اطلاعاتی در سنای امریکا نوشت:«پیش‌بینی می‌شود که ادامه تأخیر در کمک‌ ایالات متحده به اوکراین منجر به تصرف بیشتر اراضی این کشور به‌دست روسیه در سال ۲۰۲۵ شود که پیامدهای آن نه تنها در اروپا؛ بلکه در اقیانوس آرام نیز محسوس خواهد بود».

مقام‌های اطلاعاتی امریکا با اشاره به برتری روسیه در تولید گلوله توپ و تأمین مداوم هواپیمای بدون سرنشین و سایر اقلام نظامی، خواهان تصویب لایحه کمک ۶۰ میلیارد دالری به کی‌یف در مجلس تحت کنترل جمهوریخواهان شدند.

ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) مدعی شد که اگر مجلس این کمک نظامی را که در سنا نیز تصویب شده، تائید کند، کی‌یف می‌تواند یک ضربه راهبردی به روسیه وارد کند. برنز مدعی شد که اوکراین در ۶ ماه گذشته موفق به غرق کردن ۱۵ کشتی روس شده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv