میلیون‌ ها تن از مردم بریتانیا از صبح امروز به پای صندوق ‌های رای رفته‌ اند تا سرنوشت پارلمانی که قرار است آینده خروج این کشور از اتحادیه اروپا را رقم بزند، مشخص کنند. مراکز رای گیری از ساعت هفت صبح امروز به وقت محلی باز شده و ساعت ده شب به فعالیت خود پایان […]

میلیون‌ ها تن از مردم بریتانیا از صبح امروز به پای صندوق ‌های رای رفته‌ اند تا سرنوشت پارلمانی که قرار است آینده خروج این کشور از اتحادیه اروپا را رقم بزند، مشخص کنند.

مراکز رای گیری از ساعت هفت صبح امروز به وقت محلی باز شده و ساعت ده شب به فعالیت خود پایان خواهد داد. براساس گزارشها حدود چهل و شش میلیون تن از مردم بریتانیا برای شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور ثبت نام کرده اند. انتظار می رود نتایج اولیه انتخابات تا نیمه شب، و نتایج نهایی تا بعد از ظهر فردا جمعه اعلام شود. نظرسنجی‌ ها نشان داده ‌است که حزب محافظه‌ کار به رهبری بوریس جانسون شانس بیشتری برای کسب بیشتر کرسی ‌های مجلس عوام را دارد.  آقای جانسون امیدوار است تا با کسب اکثریت مطلق کرسی ‌های پارلمان، کشورش را تا آخر جنوری دوهزار و بیست از اتحادیه اروپا خارج کند. این سومین بار در پنج سال گذشته است که مردم بریتانیا در انتخابات سراسری شرکت می ‌کنند.