به گزارش شبکه الجزیره، فرماندهی مرکزی امریکا موسوم به “سنتکام” با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ناو هواپیمابر آیزنهاور برای پشتیبانی از ماموریت‌های فرماندهی امریکا در منطقه از تنگه‌هرمز عبور کرده و به آب‌های خلیج فارس رسیده‌است. در این بیانیه گفته شده‌است که آیزنهاور در آب‌های خلیج فارس گشت‌زنی خواهد کرد تا آزادی کشتی‌رانی در […]

به گزارش شبکه الجزیره، فرماندهی مرکزی امریکا موسوم به “سنتکام” با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ناو هواپیمابر آیزنهاور برای پشتیبانی از ماموریت‌های فرماندهی امریکا در منطقه از تنگه‌هرمز عبور کرده و به آب‌های خلیج فارس رسیده‌است.

در این بیانیه گفته شده‌است که آیزنهاور در آب‌های خلیج فارس گشت‌زنی خواهد کرد تا آزادی کشتی‌رانی در آب‌راه‌های اصلی تضمین شود. لوید آستین، وزیر دفاع امریکا درباره اعزام این ناوها اعلام کرده بود که ناو هواپیمابر “یواس‌اس” دوایت آیزنهاور حامل ۹ اسکادران هوایی و دو ناوشکن با توانایی پرتاب موشک هدایت‌شونده، با هدف ایجاد بازدارندگی مقابل هرگونه اقدام علیه رژیم صهیونیستی، به سمت شرق دریای مدیترانه اعزام شده‌است.

پس از عملیات مقاومت اسلامی فلسطین- حماس علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر که اشغال‌گران را به شدت غافل‌گیر کرد، واشنگتن در حمایت از تل‌آویو دو ناو هواپیمابر را هم به شرق دریای مدیترانه فرستاد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv