نخست‌وزیر اتریش در گفت‌وگویی تأکید کرد که بدون حضور روسیه هیچ راه‌حل صلح‌آمیزی برای حل بحران اوکراین وجود ندارد. کارل نهامر، نخست‌وزیر اتریش در گفت‌وگو با روزنامه «فیگارو» اعلام کرد که آغاز گفت‌وگوها بین کی‌یف و مسکو برای توقف جنگ اوکراین ضروری است، اما بدون حضور روسیه هیچ راه‌حل صلح‌آمیزی وجود نخواهد داشت. وی همچنین […]

نخست‌وزیر اتریش در گفت‌وگویی تأکید کرد که بدون حضور روسیه هیچ راه‌حل صلح‌آمیزی برای حل بحران اوکراین وجود ندارد. کارل نهامر، نخست‌وزیر اتریش در گفت‌وگو با روزنامه «فیگارو» اعلام کرد که آغاز گفت‌وگوها بین کی‌یف و مسکو برای توقف جنگ اوکراین ضروری است، اما بدون حضور روسیه هیچ راه‌حل صلح‌آمیزی وجود نخواهد داشت.

وی همچنین گفت: «در شرایط کنونی حل‌وفصل بحران (اوکراین) بسیار مشکل است، اما از سرگیری گفت‌وگو در زمانی که زمان آن فرارسید یک ضرورت است».

اخیراً نیز وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد میخائیل گالوزین، معاون وزیر امور خارجه روسیه و «لی هوی» نماینده ویژه دولت چین در امور اوراسیا در دیداری در مسکو اعلام کردند که هرگونه گفت‌وگو درباره حل‌وفصل بحران اوکراین بدون مشارکت روسیه و در نظر گرفتن منافع امنیتی این کشور غیرممکن است.

لی هوی در این اواخر به منظور بررسی امکان حل‌وفصل بحران اوکراین به اوکراین، روسیه و کشورهای اروپایی سفر کرد. پکن هدف این سفر را توسعه و گسترش مذاکرات در راستای نیل به «توافق سیاسی برای بحران اوکراین» اعلام کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv