فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر جاپان تأکید کرد که حل مسائل میان روابط جاپان با روسیه در حال حاضر در زمان جنگ مسکو در اوکراین مشکل است؛ اما تلاش‌ها برای رفع مناقشه ارضی و امضای یک معاهده صلح ادامه دارد. فومیو کیشیدا، در یک گردهمایی سالانه در توکیو که برای درخواست بازگرداندن جزایر در کنترل مسکو و […]

فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر جاپان تأکید کرد که حل مسائل میان روابط جاپان با روسیه در حال حاضر در زمان جنگ مسکو در اوکراین مشکل است؛ اما تلاش‌ها برای رفع مناقشه ارضی و امضای یک معاهده صلح ادامه دارد.

فومیو کیشیدا، در یک گردهمایی سالانه در توکیو که برای درخواست بازگرداندن جزایر در کنترل مسکو و مورد ادعای توکیو در سواحل هوکایدو برگزار شد، از روسیه خواست تا پروژه‌های رفت‌وآمد بدون روادید، از جمله پروژه‌هایی را که به ساکنان این جزایر که قبلا جاپان محسوب می‌شدند و اجازه بازدید از قبرهای خانوادگی را می‌دهد را از سر بگیرد.

این در حالی‌است که مذاکرات در مورد برنامه‌های رفتوآمد، مانند برنامه‌ای که به ساکنان سابق جزایر اجازه بازدید می‌دهد، به دلیل بدترشدن روابط توکیو با مسکو از زمان حمله روسیه به همسایه خود در فوریه ۲۰۲۲، متوقف شده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv