وزیر خارجه امریکا امروز (پنجشنبه، ۱۸ عقرب) اعلام کرد که واشنگتن و سئول، نگرانی‌های عمیقی درباره همکاری نظامی روبه‌رشد بین کوریای شمالی و روسیه دارند. آنتونی بلینکن و پارک جین وزیران امور خارجه امریکا و کوریای جنوبی طی دیدار در سئول گفتند، آن‌ها در مورد همکاری با یک‌دیگر برای اجرای استراتژی بازدارندگی گسترده برای مقابله […]

وزیر خارجه امریکا امروز (پنجشنبه، ۱۸ عقرب) اعلام کرد که واشنگتن و سئول، نگرانی‌های عمیقی درباره همکاری نظامی روبه‌رشد بین کوریای شمالی و روسیه دارند. آنتونی بلینکن و پارک جین وزیران امور خارجه امریکا و کوریای جنوبی طی دیدار در سئول گفتند، آن‌ها در مورد همکاری با یک‌دیگر برای اجرای استراتژی بازدارندگی گسترده برای مقابله با تهدیدات کوریای شمالی و توسعه همکاری استراتژیک با جاپان گفت‌وگو کردند. وزیر خارجه امریکا همچنین گفت: “در حال حاضر توکیو به همراه سئول و واشنگتن در حال برداشتن گام‌هایی برای بهبود واکنش مشترک از طریق اشتراک‌گذاری بی‌درنگ داده‌های هشدار موشکی کوریای شمالی، رزمایش‌های دفاعی سه‌جانبه و تلاش‌ها برای مقابله با فعالیت‌های مخرب سایبری کوریای  شمالی هستند”.

ایالات متحده، کوریای جنوبی و جاپان همچنین انتقال تسلیحات و تجهیزات نظامی از کوریای شمالی به روسیه را محکوم کردند و مدعی شدند جابه‌جایی محموله از پیونگ‌ یانگ به روسیه مشخص است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv