روسیه بار دیگر از تقابل نظامی میان امریکا و کره شمالی نگرانی کرده است. روسیه با هشدار نسبت به پیامد پرتاب های جدید موشکی کره شمالی و اقدام امریکا برای برگزاری رزمایش مشترک در شبه جزیره کره، تقابل نظامی در منطقه را نگران کننده خوانده است.  رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه گفته […]

روسیه بار دیگر از تقابل نظامی میان امریکا و کره شمالی نگرانی کرده است. روسیه با هشدار نسبت به پیامد پرتاب های جدید موشکی کره شمالی و اقدام امریکا برای برگزاری رزمایش مشترک در شبه جزیره کره، تقابل نظامی در منطقه را نگران کننده خوانده است. 

رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه گفته است که پرتاب های موشکی کره شمالی پس از تصویب قطعنامه اخیر شورای امنیت، ممکن این کشور را در وضعیتی گرفتار کند که انجام کمک حتی توسط کشورهایی که دشمن پیونگ یانگ محسوب نمی شوند، بسیار دشوار شود. وی گفته است که اقدامات نظامی مشترک امریکا و کره جنوبی نیز سبب خشم مقام های کره شمالی می شود. روسیه پیشتر نیز نسبت به پیامد آغاز جنگ در شبه جزیره کره بر اثر برخورد امریکا و متحدان منطقه ای این کشور با کره شمالی هشدار داده بود.