جنرال مایکل اریک کوریلا، فرمانده فرماندهی مرکزی امریکا «سنتکام» اتحاد ایران، چین و روسیه را بسیار نگران‌کننده و تهدیدی علیه منافع امریکا خوانده‌است. جنرال مایکل اریک کوریلا، در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان گفت: «جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های امریکا ۹۰ درصد نفت ایران را به چین می‌فروشد. درواقع، چین تأمین‌کننده مالی رفتار […]

جنرال مایکل اریک کوریلا، فرمانده فرماندهی مرکزی امریکا «سنتکام» اتحاد ایران، چین و روسیه را بسیار نگران‌کننده و تهدیدی علیه منافع امریکا خوانده‌است. جنرال مایکل اریک کوریلا، در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان گفت: «جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های امریکا ۹۰ درصد نفت ایران را به چین می‌فروشد. درواقع، چین تأمین‌کننده مالی رفتار بدخواهانه و خراب‌کارانه جمهوری اسلامی است».

فرمانده سنتکام گفت: «در مجموع، ایران، روسیه و چین روابط خود را تقویت می‌کنند و با دامن زدن به آشفتگی در پی بهره‌برداری از شرایط به سود خود هستند. در این شرایط جمهوری اسلامی به چین متکی است و روسیه نیز در جنگ اوکراین از همکاری نظامی با ایران منتفع می‌شود».

جنرال کوریلا، حدود دو هفته پیش، نیز در یک نشست با نمایندگان سنا درباره بودجه دفاعی سال ۲۰۲۵ در کمیته نیروهای مسلح سنا همین سخنان را گفته و تأکید کرده بود که ایران باید هزینه اقدامات و رفتار خود را بپردازد؛ در غیر این صورت، از میزان این تهدیدها کاسته نخواهد شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv