اتحادیه اروپا پیرامون پیامدهای تحریم روسیه، به آمریکا هشدار داده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، اتحادیه اروپا درخصوص اقدامات کنگره آمریکا در پیشبرد قانون تحریم روسیه، ضمن هشدار به واشنگتن پیرامون پیامدهای ناخواسته این تحریم ها علیه روسیه، از واشنگتن خواسته است که هماهنگی با هم پیمانان گروه هفت داشته باشد. در پی عزم کنگره […]

اتحادیه اروپا پیرامون پیامدهای تحریم روسیه، به آمریکا هشدار داده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، اتحادیه اروپا درخصوص اقدامات کنگره آمریکا در پیشبرد قانون تحریم روسیه، ضمن هشدار به واشنگتن پیرامون پیامدهای ناخواسته این تحریم ها علیه روسیه، از واشنگتن خواسته است که هماهنگی با هم پیمانان گروه هفت داشته باشد.

در پی عزم کنگره آمریکا برای تصویب سریعتر تحریم های روسیه، کمیسیون اروپا در بیانیه ای از پیامدهای ناخواسته آن بر یکپارچگی گروه هفت و منافع اقتصادی و امنیت انرژی اتحادیه اروپا ابراز نگرانی کرده است. نگرانی اتحادیه اروپا در خصوص تحریم روسیه از جانب آمریکا در حالی مطرح شده است که اعضای مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه اعلام کردند که درخصوص قانون تحریم روسیه و ایران به توافق رسیده اند و تلاش دارند نسخه جدید این قانون را که تحریم های کره شمالی نیز به آن افزوده خواهد شد تا پایان تابستان به تصویب برسانند.