رئیس‌جمهور روسیه نسبت به اشغال خاک اوکراین از سوی پولند هشدار داد. «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه‌ای هشدار داد هرگونه تلاش برای اعزام نیروهای پولندی به اوکراین ممکن است به اشغال طولانی‌مدت این کشور توسط نظامیان پولندی منجر شود. رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد که اگر سربازان پولندی به عنوان مثال، به‌منظور تأمین امنیت مرز […]

رئیس‌جمهور روسیه نسبت به اشغال خاک اوکراین از سوی پولند هشدار داد. «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه‌ای هشدار داد هرگونه تلاش برای اعزام نیروهای پولندی به اوکراین ممکن است به اشغال طولانی‌مدت این کشور توسط نظامیان پولندی منجر شود.

رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد که اگر سربازان پولندی به عنوان مثال، به‌منظور تأمین امنیت مرز اوکراین و بلاروس، یا در برخی نقاط دیگر برای آزاد کردن واحدهای نظامی اوکراین در نبرد با روسیه، وارد خاک این کشور شوند، آنگاه نیروهای پولندی هرگز آن‌جا را ترک نخواهند کرد.

پوتین بر این باور است که مقامات پولندی رویای بازگرداندن سرزمین هایی را دارند که از نظر تاریخی متعلق به خود می دانند و توسط «ژوزف استالین» رهبری سابق شوروی از آن‌ها گرفته و به اوکراین منتقل شد.

رادوسلاو سیکورسکی وزیر امور خارجه پولند هفته گذشته گفت که استقرار نیروهای ناتو در اوکراین در بحبوحه درگیری با روسیه غیرقابل تصور نیست.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv