وزارت دفاع روسیه روز (دوشنبه، ۲۱ حوت) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور دیشب در منطقه بریانسک ۴ هواپبمای بدون سرنشین مهاجم ارتش اوکراین و در منطقه اوریول نیز ۲ هواپبمای بدون سرنشین را رهگیری و منهدم کرد. وزارت دفاع روسیه روز (یک‌شنبه، ۲۰ حوت) نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام […]

وزارت دفاع روسیه روز (دوشنبه، ۲۱ حوت) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور دیشب در منطقه بریانسک ۴ هواپبمای بدون سرنشین مهاجم ارتش اوکراین و در منطقه اوریول نیز ۲ هواپبمای بدون سرنشین را رهگیری و منهدم کرد.

وزارت دفاع روسیه روز (یک‌شنبه، ۲۰ حوت) نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه در محور کوپیانسک ۳ ضدحمله ارتش اوکراین را دفع کردند و در این درگیری‌ها ۱۱۰ نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده در محور آودیوکا نیز نیروهای مسلح روسیه مواضع خود را بهبود بخشیدند، ۲ ضدحمله اوکراین دفع شد و ارتش اوکراین ۳۱۰ نظامی خود را از دست داد.

ساعاتی پیش نیز منابع آگاه نظامی در گفت‌وگو با «تاس» اعلام کردند که نیروهای ارتش روسیه با موشک‌های تاکتیکی ۳ سامانه پدافند هوایی پاتریوتِ آمریکاییِ ارتش اوکراین را در نزدیکی منطقه «پوکرووسک» در جمهوری خلق دونتسک منهدم کردند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv