ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه روز پنجشنبه بار دیگر اعلام کرد که اعمال تحریم‌ ها و حتی نشان دادن چشم اندازی به پیونگ یانگ مبنی بر لغو تحریم‌ های اقتصادی، نمی تواند سبب توقف برنامه نظامی کره شمالی شود. ولادیمیر پوتین در محل برگزاری “مجمع اقتصادی شرق” در شهر ولادیوستوک افزوده است که پیونگ یانگ […]

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه روز پنجشنبه بار دیگر اعلام کرد که اعمال تحریم‌ ها و حتی نشان دادن چشم اندازی به پیونگ یانگ مبنی بر لغو تحریم‌ های اقتصادی، نمی تواند سبب توقف برنامه نظامی کره شمالی شود.

ولادیمیر پوتین در محل برگزاری “مجمع اقتصادی شرق” در شهر ولادیوستوک افزوده است که پیونگ یانگ به برنامه موشکی و هسته ‌ای خود پایان نخواهد داد، زیرا این کشور به این نتیجه رسیده است که این تنها وسیله برای دفاع از خود است. این در حالیست که مقام های کره جنوبی و جاپان بر حمایت روسیه از تحریم‌ های اعمال شده علیه کره شمالی تاکید دارند. از سویی دیگر قرار است وزیران خارجه و دفاع اتحادیه اروپا در نشستی مشترک موضوع تحریم ‌های بیشتر علیه کره شمالی را به بحث گیرند. از سویی هم، به زودی شورای امنیت سازمان ملل پیش نویس تحریم‌ های جدیدی علیه پیونگ یانگ را به رای خواهد گذاشت.