ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در سخنان خود در سالروز پیروزی نیروهای شوروی در جنگ دوم جهانی، مبارزه موثر با تروریزم و افراط گرایی را نیازمند انسجام جامعه جهانی دانسته است. آقای پوتین ضمن اعلام آمادگی نیروهای مسلح کشورش برای دفاع از کشورشان، تاکید کرده است که مسکو برای مبارزه موثر با تروریزم و افراط […]

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در سخنان خود در سالروز پیروزی نیروهای شوروی در جنگ دوم جهانی، مبارزه موثر با تروریزم و افراط گرایی را نیازمند انسجام جامعه جهانی دانسته است.

آقای پوتین ضمن اعلام آمادگی نیروهای مسلح کشورش برای دفاع از کشورشان، تاکید کرده است که مسکو برای مبارزه موثر با تروریزم و افراط گرایی با تمام کشورهای جهان آماده همکاری است. نیروهای مسلح روسیه امروز با برگزاری رژه نظامی از سالروز پیروزی نیروهای شوروی در جنگ دوم جهانی تجلیل کرد. این رژه که صبح امروز در میدان سرخ آغاز شد در آن انواع تسلیحات نظامی از جمله موشک های قاره پیما به نمایش گذاشته شدند. در پایان این رژه رییس جمهور روسیه با سایر مقام های بلندپایه روسی در بنای یادبود سرباز گمنام با گذاشتن دسته گل به سربازان کشته شده در جنگ دوم جهانی، ادای احترام کرد.