ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه گفته است هفت صد و پنجا و پنج دیپلمات آمریکا باید خاک روسیه را ترک کنند. این تصمیم آقای پوتین پس از آن اعلام شده است که آمریکا در روزهای گذشته تحریم های تازه ای را علیه روسیه وضع کرده است. وزارت خارجه روسیه پیشتر از آمریکا خواسته بود تعداد […]

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه گفته است هفت صد و پنجا و پنج دیپلمات آمریکا باید خاک روسیه را ترک کنند. این تصمیم آقای پوتین پس از آن اعلام شده است که آمریکا در روزهای گذشته تحریم های تازه ای را علیه روسیه وضع کرده است.

وزارت خارجه روسیه پیشتر از آمریکا خواسته بود تعداد دیپلمات های خود را تا ماه سپتامبر امسال به چهارصدو پنجا و پنج نفر، یعنی برابر با تعداد دیپلمات های روسیه در آمریکا، کاهش دهد. روسیه دو روز پیش همچنین به آمریکا اطلاع داده بود که دو ساختمان دیپلماتیک آمریکا را هم در اختیار خواهد گرفت. وی همچنان گفته است ایجاد منطقه بدون درگیری در جنوب سوریه نشانه پیشرفت همکاری های روسیه و آمریکا است، اما بیش از این نمی توان انتظار بهبود روابط آمریکا و روسیه را داشت. او افزوده است که، روسیه ممکن است اقدامات بیشتری را علیه آمریکا در نظر بگیرد، اما در حال حاضر با این کار مخالف است.