دونالد ترامپ، رئیس‎‌جمهور سابق امریکا‎ که هم‌اکنون نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور محسوب می‌شود، در انتخابات مقدماتی این حزب در آیوا، موفق شد بیش از ۵۰ درصد آرا را کسب کرده و پیروزی بزرگی را به دست آورد. پس از برگزاری انتخابات دیروز (دوشنبه، ۲۵ جدی) و شمارش بیش […]

دونالد ترامپ، رئیس‎‌جمهور سابق امریکا‎ که هم‌اکنون نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور محسوب می‌شود، در انتخابات مقدماتی این حزب در آیوا، موفق شد بیش از ۵۰ درصد آرا را کسب کرده و پیروزی بزرگی را به دست آورد.

پس از برگزاری انتخابات دیروز (دوشنبه، ۲۵ جدی) و شمارش بیش از ۹۵ درصد آرا، ترامپ ۵۱ درصد آرا (رای‌دهندگان واجد شرایط) و رای مثبت ۱۹ نماینده منطقه‌ای را به دست آورد. این ارقام برای ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا و نیکی هیلی، دیگر نامزد جمهوری‌خواه به ترتیب ۲۱.۳ و ۱۹.۱ درصد بود. همچنین دی‌سانتس و هیلی از حیث رای مثبت نمایندگان منطقه‌ای به ترتیب ۸ و ۷ رای کسب کردند.

همچنین ویوِک راماسوامی، دیگر نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ امریکا‎ پس از آن‌که در انتخابات مقدماتی این حزب در رده چهارم قرار گرفت، با اعلام حمایت کامل از ترامپ، از رقابت کناره‌گیری کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv