جو بایدن در اولین انتخابات رسمی مقدماتی حزب دموکرات در ایالت کارولینای جنوبی پیروز شد؛ اقدامی که موجب شد تا حزب جمهوری‌خواهان این ایالت واکنش تندی به این پیروزی نشان دهند. جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا در دور قبلی انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ایالت نیوهمپشایر نیز پیروز شد؛ اما آن انتخابات چندان برای دموکرات‌ها رسمیت […]

جو بایدن در اولین انتخابات رسمی مقدماتی حزب دموکرات در ایالت کارولینای جنوبی پیروز شد؛ اقدامی که موجب شد تا حزب جمهوری‌خواهان این ایالت واکنش تندی به این پیروزی نشان دهند.

جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا در دور قبلی انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ایالت نیوهمپشایر نیز پیروز شد؛ اما آن انتخابات چندان برای دموکرات‌ها رسمیت نداشت و حامیان رئیس‌جمهور صرفا نام او را در برگه‌های رای ثبت کردند؛ زیرا خود دموکرات‌ها خواستار این بودند که انتخابات رسمی مقدماتی آنها از ایالت کارولینای جنوبی آغاز شود.

طبق گزارش تلویزیون سی‌ان‌ان، جو بایدن با کسب ۱۲۶ هزار و ۳۲۱ رای توانست ۹۶.۲ درصد رای به خود اختصاص دهد. ماریان ویلیامسون، نویسنده امریکایی و دین فیلیپس، نماینده دموکرات ایالت مینه‌سوتا با کسب به ترتیب ۲.۱ و ۱.۷ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

براساس تازه‌ترین نظرسنجی سی‌ان‌ان/اس‌.اس.‌آر.‌اس، دونالد ترامپ در حال حاضر در میان رای‌دهندگان ۴۹ درصد و جو بایدن ۴۵ درصد آرا را دارد.

انتخابات مقدماتی بعدی حزب دموکرات در تاریخ ۶ فبروری در ایالت نوادا و انتخابات مقدماتی بعدی حزب جمهوری‌خواه در تاریخ ۲۴ فبروری در ایالت کارولینای جنوبی برگزار خواهد شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv