ارتش اوکراین در بیانیه‌ای از پیشروی قابل توجه در ولایت خرسون خبر داد و مدعی عقب‌راندن روسیه در بخش‌هایی از این منطقه شد. اوکراین مدعی است که پیشروی قابل توجه‌ای در ضدحملات علیه روسیه داشته‌است. براساس ادعای مقامات ارتش این کشور، نیروهای کی‌یف استحکامات قابل توجه‌ای را در ساحل چپ رود دنیپرو در ولایت خرسون […]

ارتش اوکراین در بیانیه‌ای از پیشروی قابل توجه در ولایت خرسون خبر داد و مدعی عقب‌راندن روسیه در بخش‌هایی از این منطقه شد. اوکراین مدعی است که پیشروی قابل توجه‌ای در ضدحملات علیه روسیه داشته‌است. براساس ادعای مقامات ارتش این کشور، نیروهای کی‌یف استحکامات قابل توجه‌ای را در ساحل چپ رود دنیپرو در ولایت خرسون ایجاد کرده‌اند.

در بیانیه‌ای ارتش اوکراین آمده‌است که تفنگ‌داران دریایی اوکراین با همکاری سایر نیروهای دفاعی موفق شدند چندین پل رودخانه دنیپرو را بازپس گیرند.

گفته می‌شود روسیه نیز برای نخستین بار حضور اوکراین را در این منطقه تأیید کرده‌است. ولادیمیر سالدو فرماندار منصوب‌شده روسیه در ولایت خرسون، در پیامی تلگرامی اعلام کرد که نیروهای اوکراینی در نزدیک روستای کرینکی در ۱۸ مایلی شمال شرقی شهر خرسون قرار دارند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv