پس اعلام آمادگی ها برای دیدار رییسان جمهور آمریکا و کوریای شمالی، کاخ‌ سفید می‌ گوید که، این دیدار زمانی تحقق خواهد یافت که پیونگ ‌یانگ ابتدا گامی جدی در جهت غیر اتمی شدنش بردارد. سخنگوی کاخ ‌سفید گفته که هنوز درباره زمان و مکان این دیدار توافقی صورت نگرفته است. پس از اعلام آمادگی […]

پس اعلام آمادگی ها برای دیدار رییسان جمهور آمریکا و کوریای شمالی، کاخ‌ سفید می‌ گوید که، این دیدار زمانی تحقق خواهد یافت که پیونگ ‌یانگ ابتدا گامی جدی در جهت غیر اتمی شدنش بردارد.

سخنگوی کاخ ‌سفید گفته که هنوز درباره زمان و مکان این دیدار توافقی صورت نگرفته است. پس از اعلام آمادگی رییسان جمهور آمریکا و کوریای شمالی برای دیدار و گفتگو، گمانی زنی ها بر این بود که آمریکا برای کشاندن کوریای شمالی به پای میز مذاکره به این کشور امتیاز قایل شده است، اما مایک پنس، معاون رییس‌ جمهور آمریکا، تاکید کرده که واشنگتن هیچ وعده و تضمینی به کره‌ شمالی نداده است. آقای پنس همچنان تاکید کرده که تمامی گزینه ‌ها علیه پیونگ‌ یانگ روی میز خواهد ماند. این در حالیست که روز گذشته با اعلام رسمی پذیرش دعوت کیم جونگ اون از سوی دونالد ترامپ، زمان این دیدار ماه می امسال عنوان شده بود و از پیش شرطی خاصی برای برگزاری این دیدار نیز سخنی به میان نیامده بود.