سامت گودوک معاون اجرایی شهردار شهر آدانا در جنوب ترکیه در حمله مسلحانه به ساختمان شهرداری کشته شد. مقامات ترکیه اعلام کردند این حادثه یک موضوع شخصی بین مهاجم و مقام مسئول بوده‌است. ضارب که که با نام «M.G» اعلام شده در مؤسسه تولید شیرینی شهرداری کار می‌کرده، دیروز با دوستش سامت گودوک در دفترش […]

سامت گودوک معاون اجرایی شهردار شهر آدانا در جنوب ترکیه در حمله مسلحانه به ساختمان شهرداری کشته شد. مقامات ترکیه اعلام کردند این حادثه یک موضوع شخصی بین مهاجم و مقام مسئول بوده‌است.

ضارب که که با نام «M.G» اعلام شده در مؤسسه تولید شیرینی شهرداری کار می‌کرده، دیروز با دوستش سامت گودوک در دفترش در ساختمان شهرداری ملاقات کرد و با شلیک ۳ گلوله به گودوک در حین مکالمه در دفتر او را به قتل رساند و اندکی بعد دست‌گیر شد.

مقامات می‌گویند که ضارب هنگام ورود به ساختمان شهرداری از بررسی‌های امنیتی عبور کرده‌است، زیرا او نیز در شهرداری استخدام شده بود.

دفتر فرمانداری با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مهاجم ۴۴ ساله این حمله را به دلیل اختلاف مالی با گودوک انجام داده‌است و هیچ انگیزه سیاسی در این حادثه وجود ندارد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv