کوریای شمالی تأکید کرد پیونگ‌یانگ در پاسخ به هرگونه مداخله امریکا در فعالیت‌های فضایی خود، ماهواره‌های شناسایی امریکا را نابود خواهد کرد. رسانه رسمی کوریای شمالی اعلام کرد هرگونه دخالت و اختلال در عملکرد ماهواره‌های خود را به‌عنوان اعلان جنگ علیه پیونگ‌یانگ در نظر خواهد گرفت. خبرگزاری مرکزی کوریای شمالی با بیان این‌که پیونگ‌یانگ هرگونه […]

کوریای شمالی تأکید کرد پیونگ‌یانگ در پاسخ به هرگونه مداخله امریکا در فعالیت‌های فضایی خود، ماهواره‌های شناسایی امریکا را نابود خواهد کرد.

رسانه رسمی کوریای شمالی اعلام کرد هرگونه دخالت و اختلال در عملکرد ماهواره‌های خود را به‌عنوان اعلان جنگ علیه پیونگ‌یانگ در نظر خواهد گرفت.

خبرگزاری مرکزی کوریای شمالی با بیان این‌که پیونگ‌یانگ هرگونه مداخله در عملکرد ماهواره‌های خود را اعلان جنگ در نظر می‌گیرد تأکید کرد در پاسخ به هرگونه مداخله امریکا در فعالیت‌های فضایی خود، ماهواره‌های شناسایی امریکا را نابود خواهد کرد.

سه‌شنبه گذشته، کوریای شمالی اعلام کرد که ماهواره جاسوسی نظامی این کشور تصاویری از کاخ سفید، پنتاگون و ناوهای هواپیمابر هسته‌ای که در پایگاه نیروی دریایی امریکا لنگر انداخته‌اند، گرفته‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv