رئیس ستاد مشترک ارتش کوریای جنوبی اعلام کرد که ارتش کوریای شمالی امروز (چهارشنبه، ۴ دلو) چند موشک کروز را به سمت دریای زرد شلیک کرد. به نوشته خبرگزاری یونهاپ، آژانس‌های اطلاعاتی کوریای جنوبی و امریکا در حال حاضر در حال تجزیه و تحلیل روند پرتاب این موشک‌ها هستند و در ادامه افزود که ارتش […]

رئیس ستاد مشترک ارتش کوریای جنوبی اعلام کرد که ارتش کوریای شمالی امروز (چهارشنبه، ۴ دلو) چند موشک کروز را به سمت دریای زرد شلیک کرد.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ، آژانس‌های اطلاعاتی کوریای جنوبی و امریکا در حال حاضر در حال تجزیه و تحلیل روند پرتاب این موشک‌ها هستند و در ادامه افزود که ارتش کوریای جنوبی نظارت و آمادگی خود را تشدید کرده و از نزدیک با طرف امریکایی برای نظارت بر فعالیت‌های آینده کوریای شمالی همکاری می کند.

خبرگزاری کوریای جنوبی هفته پیش نیز اعلام کرد که کوریای شمالی از آزمایش تسلیحات هسته‌ای زیر آب خبر داده‌است. بر اساس این گزارش، اقدام کوریای شمالی در واکنش به رزمایش دریایی مشترک سه روزه میان کوریای جنوبی، امریکا و ژاپن طی روزهای گذشته صورت گرفته‌است.

این رزمایش مشترک در جزیره جِجو کوریای جنوبی در حالی برگزار شد که کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در روزهای اخیر، در اظهاراتی تهدیدآمیز نسبت به هرگونه اقدام تحریک‌آمیز از جانب سئول هشدار داده بود.

خبرگزاری کوریای جنوبی به نقل از سخنگوی وزارت دفاع ملی کوریای شمالی گزارش داد که این کشور چشم خود را بر روی جنون درگیری‌های نظامی نخواهد بست و این رزمایش تهدید خطرناکی علیه امنیت ملی کوریای شمالی به‌شمار می‌رود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv