رسانه دولتی کوریای شمالی امروز (دوشنبه) گزارش کرد، کیم جونگ اون یک واحد تانک را مورد بازرسی قرار داد و خواستار افزایش آمادگی رزمی آن از جمله «قدرت ایدئولوژیک و ذهنی» بیشتر شده‌است. این واحد اولین لشکر زرهی کوریای شمالی است که در سال ۱۹۴۸ راه‌اندازی شد و در ولایت هوانگهای شمالی، در شرق پیونگ […]

رسانه دولتی کوریای شمالی امروز (دوشنبه) گزارش کرد، کیم جونگ اون یک واحد تانک را مورد بازرسی قرار داد و خواستار افزایش آمادگی رزمی آن از جمله «قدرت ایدئولوژیک و ذهنی» بیشتر شده‌است.

این واحد اولین لشکر زرهی کوریای شمالی است که در سال ۱۹۴۸ راه‌اندازی شد و در ولایت هوانگهای شمالی، در شرق پیونگ یانگ مستقر است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، در جریان این بازدید، کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی اطلاعاتی درباره طرح عملیات دفاعی و حمله‌ای این واحد دریافت کرد، به بررسی اسناد پرداخت و مسیر ماموریت های ضربتی و عملیاتی و آموزش برای سربازان را ارائه کرد.

شبکه خبری کی.سی.ان.ای کوریای شمالی همچنین گزارش کرد: «کیم جونگ اون یکسری راهکارها و وظایف را برای تقویت قدرت و توان ضربتی و عملیاتی از جمله راه‌های مسلح کردن کاملتر خدمه تانک با قدرت بسیار زیاد عقیدتی و ذهنی، آموزش نظامی و بدنی آنها و آماده‌سازی کامل تجهیزات فناوری رزمی برای بسیج منظم ارائه کرد».

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv