روسیه اعلام کرده است لاشه یک فروند هواپیمای توپولف یکصد و پنجاه و چهار، که هنگام حرکت به سمت سوریه ناپدیده شده بود، در دریای سیاه کشف شده است. این هواپیما بیست دقیقه بعد از برخاستن در حریم هوایی روسیه، بر فراز دریای سیاه از صفحه رادار محو شده بود. به گزارش رسانه ‌های روسیه، […]

روسیه اعلام کرده است لاشه یک فروند هواپیمای توپولف یکصد و پنجاه و چهار، که هنگام حرکت به سمت سوریه ناپدیده شده بود، در دریای سیاه کشف شده است.

این هواپیما بیست دقیقه بعد از برخاستن در حریم هوایی روسیه، بر فراز دریای سیاه از صفحه رادار محو شده بود. به گزارش رسانه ‌های روسیه، وزارت دفاع این کشور اعلام کرده است، این هواپیمای نظامی با نود و دو سرنشین، از منطقه شهر آدلر، در سوچی عازم پایگاه هوایی حمیم در حومه شهر لاذقیه در سوریه بوده است. به گفته وزارت دفاع روسیه، این هواپیما حامل نظامیان روسیه، نه خبرنگار و همچنین اعضای یک گروه موسیقی ارتش این کشور بوده است که، برای شرکت در جشن ‌های سال نو عازم این پایگاه در سوریه بودند. با آنکه گزارشها وضعیت بد جوی را علت سقوط این هواپیما اعلام کرده است، اما تاکنون مقام های رسمی در باره علت اصلی سقوط این هواپیما چیزی نگفته اند.