شماری از فعالان مدنی در کابل اقدام به ایجاد دیوار مهربانی برای کمک به نیازمندان این شهر کردند. این فعالان مدنی با نوشتن شعار های نیاز داری بردار، نداری بگذار از تمامی شهروندان می خواهند تا به افراد نیازمندان کمک کنند. شماری از فعالان مدنی با یک حرکت نمادین در کابل دست به ایجاد دیوار […]

شماری از فعالان مدنی در کابل اقدام به ایجاد دیوار مهربانی برای کمک به نیازمندان این شهر کردند. این فعالان مدنی با نوشتن شعار های نیاز داری بردار، نداری بگذار از تمامی شهروندان می خواهند تا به افراد نیازمندان کمک کنند.

شماری از فعالان مدنی با یک حرکت نمادین در کابل دست به ایجاد دیوار مهربانی برای کمک به نیازمندان این شهر کرده اند. این دیوار در یکی از ساحات پر ازدحام کابل برای جمع آوری کمک به نیازمند ساخته شده است.

این فعالان مدنی با نوشتن شعار نداری بردار، داری بگذار از تمامی شهروندان می خواهند تا به کمک نیازمندان بشتابند.

فعال مدنی می گوید که هدف آنها از این کار، ترویج فرهنگ مهر و دوستی در کشور است تا نیاز مندان کمک شوند. این فعال مدنی از شهروندان کشور می خواهد با ترویج فرهنگ انسان دوستانه نشان دهند که در میان جنگ، انتحار و انفجار انسان هایی استند که هنوز باور به همدلی و برابری دارند.

دیوار مهربانی کابل در حالی گشایش یافت که پیش از این شماری از فعالان مدنی در ولایت بلخ نیز برای کمک به افراد نادار دست به ایجاد چنین دیواری زده بودند.