ساختمان جدید لابراتوار موادساختمان از سوی وزارت فواید عامه در کابل گشایش یافت. بدلیل نبود لاباتوار های مجهز مواد ساختمانی در کشور کار بسیاری از پروژه ها بی کیفیت بوده است. وزارت فواید عامه بارها بر داشتن لابراتور مجهز با تکنالوژی جدید تأکید کرده است. محمود بلیغ وزیر فواید (روز سه شنبه ۱۲عقرب/آبان) ساختمان جدید […]

ساختمان جدید لابراتوار موادساختمان از سوی وزارت فواید عامه در کابل گشایش یافت. بدلیل نبود لاباتوار های مجهز مواد ساختمانی در کشور کار بسیاری از پروژه ها بی کیفیت بوده است. وزارت فواید عامه بارها بر داشتن لابراتور مجهز با تکنالوژی جدید تأکید کرده است.

محمود بلیغ وزیر فواید (روز سه شنبه ۱۲عقرب/آبان) ساختمان جدید لابراتوار موادساختمان را در کابل افتتاح کرد. آقای بلیغ می گوید که کار شرکت های خصوصی سرک سازی باید معیاری شود.

وزیر فواید عامه می گوید تازمانی که قرارداد پروژه ها به اساس معیار پذیرفته شده عقد نشود، ساخت و ساز معیاری در کشور امکان پذیر نخواهد بود.

از سویی هم وزیر فواید عامه بودجه این وزرات را برای حفظ و مراقبت پروژه ها بسنده نمی داند و می گوید که این وزارت برای سال آینده بودجه اش را سه برابر پیشنهاد کرده است.

این نگرانی ها در حالی از سوی وزارت فواید عامه ابراز می شود که حکومت در چهارده سال گذشته نتوانسته است به صورت اساسی از کمک های کشور های کمک کننده برای ساخت سرک ها در کشور استفاده کند.