حدود یک صد جوان بدخشانی از دانشگاه های گونه گون کابل سند فراغت به دست آوردند. به ادامه فارغ جوانان از نهاد های تحصیلی حدود صد تن از جوانان بدخشان فراغت شان را از دانشگاه های مرکز در کابل جشن گرفته اند. احمد شاه سنگ دل رییس دانشگاه خصوصی دنیا می گوید که این دانشگاه […]

حدود یک صد جوان بدخشانی از دانشگاه های گونه گون کابل سند فراغت به دست آوردند. به ادامه فارغ جوانان از نهاد های تحصیلی حدود صد تن از جوانان بدخشان فراغت شان را از دانشگاه های مرکز در کابل جشن گرفته اند. احمد شاه سنگ دل رییس دانشگاه خصوصی دنیا می گوید که این دانشگاه در سال پیش رو پنجاه تن از جوانان بی بضاعت بدخشان را بطور رایگان دراین دانشگاه جذب خواهد کرد.

جوانان فارغ شده بدخشان از نبود زمینه های کاری برای خود نگرانی می کنند. آنان از حکومت می خواهند که زمینه کار را برای جوانان کشور مساعد کند.

این جونانن فراغت از دانشگاه را به معنای فارغ شدن از همه چالش ها نمی دانند و تاکید دارند که وضعیت در کشور طوری است که جوانان پس از فراغت از دانشگاه ها به مشکلات زیادی بر می خورند که در دوران دانشجوی به آن بر نخورده اند.

در حالی جوانان کشور از نبود زمینه های کاری برای خود نگرانی می کنند که قبل از این رهبران حکومت وحدت ملی به مردم وعده داده بودند که ایجاد اشتغال به شهروندان در صدر برنامه های شان قرار دارد.