نهمین نمایشگاه بزرگ بهار قرآن پس از یک هفته در کابل پایان یافت. مسوولان این نمایشگاه می گویند که حدود بیست هزار باشنده کابل از این نمایشگاه دیدن کردند. از نه سال به این سو، همه ساله از تاریخ هشتم ماه مبارک رمضان برای یک هفته در کابل نمایشگاه بهار قران برگزارمی شود. در این […]

نهمین نمایشگاه بزرگ بهار قرآن پس از یک هفته در کابل پایان یافت. مسوولان این نمایشگاه می گویند که حدود بیست هزار باشنده کابل از این نمایشگاه دیدن کردند.

از نه سال به این سو، همه ساله از تاریخ هشتم ماه مبارک رمضان برای یک هفته در کابل نمایشگاه بهار قران برگزارمی شود. در این نمایشگاه غرفه های مختلف انتشارات، کتاب، موضوعات تجسمی، خوشنویسی و خطاطی، کودک و نقاشی، روانشناشی خانواده وغرفه پاسخ به مسایل شرعی به نمایش گذاشته شده است.

عباس حسن زاده مسسول این نمایشگاه می گوید که بیست و پنج غرفه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است که در این مدت حدود بیست هزار تن از این نمایشگاه دیدن کردند.

درهمین حال، شماری از عآلمان دین برگزاری این گونه نمایشگاه ها را در راستای پویایی و غنامندی فرهنگ اسلامی موثر عنوان می کنند. نهمین نمایشگاه بهار قرآنی در کابل پایان یافت، این نمایشگاه برای یک هفته به روی مراجعین باز بود. هدف این نمایشگاه پرداختن به آموزه های اسلامی گفته شده است.